We are below sea level

Portfolio

Euro Mail / TNT Post

Euro Mail, een dochter van TNT Post, met 10 vestigingen in Nederland, is een specialist voor Direct mail, Transactie mail en Fulfilment.

Om te benadrukken dat Euro Mail niet alleen over haar klanten nadenkt, maar ook over de klanten van de klanten bedacht BSL de slogan Gedeelde Focus hetgeen Euro Mail nieuw elan bracht. Door nóg beter te luisteren naar de wensen van de klant konden nieuwe marktsegmenten ontwikkeld worden waarmee nieuwe klanten kunnen worden bediend. Met deze strategie heeft Euro Mail haar markt substantieel weten te verbreden.

Een nieuw logo is ontwikkeld waarin een geabstraheerd oor [of oog] uitdrukking geeft aan de nieuwe strategie. Uitwerkingen in website en marktgerelateerde brochures.

Concept: Pierre van Muiswinkel & Bart van Damme. Art direction & design: Bart van Damme. Fotografie: Rob Boorman en Bart van Damme.

Vervaardigd in dienst van Kontrast Kommunikatie.

Euro Mail, part  of TNT Post, with 10 offices in the Netherlands, is a specialist in Direct Mail, Transaction Mail and Fulfilment.

To emphasize the fact Euro Mail not only thinks about its customers, but also about the customers of its customers, BSL came up with the slogan Shared Focus, bringing Euro Mail new impetus. By listening even better to the customer’s wishes new market segments could be developed and new customers could be served. With this strategy Euro Mail substantially has broadened its market.

A new logo has been developed in which an abstracted ear [or eye] reflects the new strategy.  A website and market-related brochures were made.

Concept: Pierre van Muiswinkel & Bart van Damme. Art direction & design: Bart van Damme. Photography: Rob Boorman & Bart van Damme.

Created employed Kontrast Kommunikatie.